Prosjektnavn: Kirkeveien 185, Asker
Prosjektleder: Jarle Magnushommen
Innkjøpssjef: Jørn Henning Gerhardsen
Prosjektbeskrivelse:
Oppdraget ligger i Kirkeveien 185, Asker
Omfang: 22 leiligheter på 4 etasjer – ca 2000 m²
Byggvask periode: Mars – Mai 2022
Avsluttes drift: Mai 2022
Kontraktinngåelse: Senest jan/feb 2022
Ved mer informasjon vedrørende prosjektet, kontakt oss på:
post@expertvask.no
Selskaper som er kvalifiserte og ønsker å gi tilbud på oppdraget:
Firmanavn: | Kontaktperson: | Epost: | Tlf: | Har referanse: |
Selskap 1 | Ola | post@selskap1.no | 123 45 678 | JA |
Selskap 2 | Kari | post@selskap2.no | 123 45 678 | JA |
Selskap 3 | Steinar | post@selskap3.no | 123 45 678 | JA |
Selskap 4 | Nils | post@selskap4.no | 123 45 678 | JA |
Kvalitet:
Prosjektene har generelt ingen konkrete krav (RIF-norm etc), men dette må avklares i hvert tilfelle.
Formelle krav:
- Renholdsbedriften skal være offentlig godkjent
- Renholdsbedriften skal ha lønns- og arbeidsvilkår i henhold til Arbeidsmiljøloven og allmengjort tariffavtale
- Renholdsbedriften skal stå på Arbeidstilsynets liste over godkjente renholdsfirmaer
- De ansatte skal ha HMS kort for renholdsbedrifter
- De ansatte skal ha skriftlige arbeidsavtaler
- Lønn skal betales over lønnskonto i bank
- Ansatte skal få lønnslipp i forbindelse med minst månedlig utbetaling av lønn
- Arbeidsgiver skal sørge for nødvendig arbeidstøy og skotøy tilpasset arbeidsplassen og arbeidet.
- Arbeidsgiver skal dokumentere at nødvendig utstyrsspesifikk opplæring på arbeidsutstyr er gitt
- Arbeidsgiver skal på oppfordring og under gjennomføring av påseplikten kunne fremlegge, ansatte kontrakter, bostedsadresse, timelister, lønnslipper, dokumentasjon på lønnstrekk og dokumentasjon på innbetalt skattetrekk
- Renholdsbedriften skal ha yrkesskadeforsikring for sine ansatte
- Bedriften skal ha et HMS system i henhold til internkontrollforskriftens krav.
- Renholdsbedriften skal kunne fremlegge en egenerklæring som erklærer at virksomheten arbeider systematisk for å oppfylle kravene i helse-, miljø- og sikkerhetslovgivningen og ved det tilfredsstiller kravene i forskrift om systematisk helse-, miljø- og sikkerhetsarbeid i virksomheten (internkontrollforskriften), og at virksomheten er lovlig organisert i henhold til gjeldende skatte- og arbeidsmiljøregelverk når det gjelder ansattes faglige og sosiale rettigheter. Jeg aksepterer at oppdragsgiver etter anmodning vil bli gitt rett til å gjennomgå og verifisere virksomhetens system for ivaretakelse av helse, miljø og sikkerhet.
Oppgjørsform:
Månedlig fakturering, med BundeBygg sine standard betalingsbetingelser. 45 dager betalingsfrist.
Prisen skal minimum dekke administrasjon, arbeidstid, arbeidsutstyr, forbruksutstyr, vaskemidler, reisetid, parkering, reiseutgifter og arbeidstøy/verneutstyr.